Melissa, mama van Renée

Renée vond het zoals steeds fantastisch bij Monkie. Leuke activiteiten, vriendjes & vriendinnetjes & super lieve moni’s. Meer moet dat niet zijn. Ze voelt zich thuis bij Monkie. En voor ons ouders is het eveneens geweldig om haar met een veilig gevoel af te zeggen ‘s morgens. We weten dat ze in de beste handen […]

Laura, mama van Leonel

Leuke activiteiten, veel afwisseling, enthousiaste en toegankelijke moni’s, … Jullie zijn fantastisch!

Yolien, mama van Otis

Otis ravotte erop los met zijn vriendjes, genoot van de dansjes en shows, de springkastelen en andere leuke attracties. Hij was dan ook apetrots op zijn olympische medaille op vrijdag, vraag is of die niet eerder uitgereikt moest worden aan de enthousiaste begeleiding 😉

Anoniem

Ons zoontje kwam steeds heel enthousiast naar huis, wil nog zo een kampje doen. Ook vond ik als ouder dat er aandacht aan zijn medische problematiek besteed werd en dat dit niet uit het oog verloren werd.

LYNN, mama van Gust

Gust is altijd enthousiast om op kamp te mogen komen bij Sportigo. De activiteiten zien er soms zo leuk uit dat ik zelf wel eens op kamp wil komen. Er is veel variatie en ik heb niet het gevoel dat mijn kind zo maar een nummertje is bij jullie. Hij moet zelfs zijn naam niet […]