VERONIQUE, mama van Liv
Veel variatie, leuke moni’s en altijd een leuk programma 👍
LYNN, mama van Nioh
De monitoren stonden elke dag heel enthousiast klaar om hen te ontvangen. Zelden zo’n opgewekte monitoren gehad op een kamp! Één voor één. Er was veel afwisseling tussen de verschillende activiteiten. En ook het infoboekje was duidelijk opgesteld. Wat een topstart van de vakantie!
Anoniem
Mijn zoon houdt niet van kampjes in de zomer. Aan het einde van de week Sportigo vond hij het echter jammer dat de week er op zat. Hij kijkt nu al uit naar het volgende Sportigo kamp aan het eind van de zomervakantie. Het programma zat ongelooflijk vol met toffe, uitdagende activiteiten. Hoewel hij doodmoe […]
Anoniem
Hij vond het alweer een fijn kamp met super leuke uitstap en leuke spelletjes. Hij neemt al enkele jaren deel aan jullie kampen en blijft ze fantastisch vinden. Een dikke pluim voor de organisatoren en de monitoren. Hij kijkt al uit naar het volgende kamp 😉
CONNY, mama van Fille
Mijn zoontje wam met heel veel leuke verhalen naar huis. Ik vond vooral de afwisseling en de prima communicatie en planning een groot pluspunt! Top!!